Cahuita dag 7 - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu Cahuita dag 7 - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu

Cahuita dag 7

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Michael

02 December 2012 | Costa Rica, Cahuita

Vannacht niet zo goed geslapen....de hele nacht geprobeerd te bedenken wat er nou precies met de iPhone gebeurd is... Ik kan het niet bedenken. De mannen hebben gisteren op de berg gekeken en als wij gaan rijden gaan wij bij het winkeltje langs waar ik de weg gevraagd heb. Alejandro van het autoverhuurbedrijf komt om 8:30 om naar de auto te kijken of misschien zelfs een andere auto te brengen.. Eerst ff ontbijten. Simpel maar lekker, brood met olie en knoflook gegrild, kaas worst, tomaat, ui, ei, fruit, koffie etc. Alejandro heeft een andere auto gebracht een Honda CRV 4x4, ziet er prima uit. Gelukkig, wij hebben weer een betrouwbare auto. Het winkeltje weet helaas van niets mbt mijn telefoon maar wij zijn langs een politie bureau gereden dus daar gaan wij aangifte doen. Het kostte ff moeite, maar het is gelukt. Ook de ANWB gebeld, dus ik hoop dat het via de reisverzekering kan claimen. Zo, nou ik moet mij er overheen zetten want live goes on. Op naar Cahuita. We moeten eerst weer de bergen in omhoog voordat wij het lagere deel naar Cahuita kunnen gaan. Eerst ff boodschappen gedaan in Turriales. Wij hebben Playa Negra redelijk makkelijk gevonden, maar ik moet zeggen dat alles wat wij onderweg tegen gekomen zijn huisjes gemaakt van alles wat aan de weg gevonden kan worden... Wat een puinhoop. Gelukkig is onze lodge perfect!!! Het heet de Yellow cabin en is een huisje met 2 slaapkamers, een keuken en een hele grote veranda in een prachtige tuin. Wij zitten nu aan het zwembad met een drankje, heb net de kinderen gesproken via Skype (gelukkig) want Philip gaat morgen naar China, dus letterlijk aan de andere kant van de wereld...hoezo globetrotters familie Keckeis, hahahahahahaa. Vanavond gaan wij vanavond mijn verjaardag diner overdoen aan de Caribische kust met kreeft :-). Ik vertel morgen hoe het was...
Wij hebben op een geweldige plek, aan de rand van het strand met palmbomen buiten gegeten. Bij restaurant Sobre Las Olas. Herman, Ineke en Michael hadden als voorgerecht Cahuita (vis) sushi en ik had mehillones picante con pan oftewel pittige mosselen met brood. Heeeeerlijk met een hoofdletter H. Ze hadden nog maar 2 kreeften dus die hebben wij verdeeld. Ineke en ik een samen met daarbij grote garnalen, Herman heeft de andere kreeft gegeten en Michael grote garnalen. Tjonge, ze kunnen hier wel koken! Bij de koffie kregen wij een klein drankje dat smaakte naar cocos...lekker. Daar moeten wij een flesje van meenemen :-)

  • 03 December 2012 - 10:39

    Corrie Van Veen:

    Dit is een niet leuk verslag vanwege de telefoon ik zou al helemaall niet kunnen slapen.
    is het daar zo,n slecht weer? of is dat geweest? hier sneeuwt het dikke vlokken.
    verder gebeurt er hier weinig alles maar dan ook alles is naar het buitenland Sonja en Truus jullie, Philip ik ben wel een beetje jaloers maar pappa en ik gaan naar een flamingo dans voorstelling dan wanen wij ons toch een beetje in Spanje. Dit was het wel weer doe de groeten aan Herman en Ineke en misschien vindt je de telefoon toch nog wel terug misschien onder de motorkap van de andere auto maar dat kon je zelf ook wel bedenken He? kussen mamma en pappa en ik hoop nog veel mooie dagen doeiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerda en Michael

Actief sinds 21 Nov. 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 18078

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 26 Februari 2015

Rondreis Thailand met de Jonkmannen

25 November 2012 - 24 December 2012

Costa Rica 2012

06 December 2009 - 31 December 2009

Costa Rica en Mexico

Landen bezocht: