woensdag 25 maart - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu woensdag 25 maart - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu

woensdag 25 maart

Door: Gerda Keckeis

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Michael

25 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Vandaag beginnen wij aan de reis terug naar Bangkok en morgen door naar huis. Wij moeten 11:30 uur uitchecken en worden om 12:00 uur gehaald om met de long tail boot naar de pier in Krabi gebracht te worden. Eerst rustig ontbijt en nog even zwemmen, laatste dingen inpakken. Wij hebben de tickets nog niet, dus eerst nog naar de receptie vragen of Win Win Asia de tickets naar hun gezonden heeft... net dus. Dan maar weer bellen via een sjagerijnige receptionist van het hotel. Tickets via wat omwegen via de email ontvangen dus dat is geregeld. Betalen, 2000 bath willen ze te veel hebben, dus ook dat weer geregeld. Michael voelt zich niet lekker dus een pil erin want wij moeten op weg. De zee is erg onrustig, dus een ruwe overtocht naar de pier. Het busje brengt ons naar Krabi airport. Na een uurtje wachten met een kopje koffie kunnen wij boarden. De vlucht is zou 1 uur 35 minuten duren, maar wij staan met een uur al op Bangkok Airport. Nog 1,5 uur door de spits (lees verkeerschaos) naar het hotel. Hetzelfde hotel als toen wij aankwamen. Wij gaan in de Skybar een hapje eten als afscheid/einde vakantie. Morgen worden wij om 8:55 uur opgehaald en naar het internationale vliegveld van Bangkok gebracht voor een hele lange vlucht van 12 uur en 40 minuten (bijna 2 uur langer dan de heenvlucht). Komen om 19:35 nederlandse tijd op Schiphol aan en Renco is zo lief om ons te halen.