Dinsdag 24 maart - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu Dinsdag 24 maart - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu

Dinsdag 24 maart

Door: Gerda Keckeis

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Michael

24 Maart 2015 | Thailand, Krabi

Vandaag herkansing voor de 7 Islands Tour met sunset. Nt als gisteren lekker de ochtend bij de pool doorgebracht. Om 13:00 naar de kamer, even lekker opfrissen en om 14:15 op weg naar Ao Nang beach. De boot ligt er al en de kapitein herkent ons. Wij hebben een perfecte plek op de boot. De kapitein heeft de hele tocht veel aandacht voor ons. Vertelt ons wat de beste plekjes zijn om te snorkelen, geeft ons om de haverklap water en tips. Wij hebben op 3 verschillende plekken gesnorkeld en veel verschillende vissen gezien. De laatste plek was met lochtgevende plankton in het donker. Het is even over net feit heenstappen dat je pikdonker water in gaat, maar het is echt prachtig. Niet te fotograferen of op de film te zetten, maar wel gezien! Wij hebben meerdere vis arenden gezien en duizenden grote vleermuizen na de zonsondergang! Foto's volgens morgen, want Michael is bijtijds naar bed gegaan ivm hoofdpijn. Morgen worden wij om 12 uur opgehaald voor onze transfer terug naar Bangkok. Snik.

• 25 Maart 2015 - 09:30

Oma:

Je snik begrijp ik het wad volgend mij weer een prachtige reis, maar eerlijk gezegd ben ik blij als ik jullie weer gezond en wel (met) kleurtjes thuis zie.
    GOEDE VLUCHT!!