zaterdag 21 maart - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu zaterdag 21 maart - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu

zaterdag 21 maart

Door: Gerda Keckeis

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Michael

22 Maart 2015 | Thailand, Krabi

Het ontbijt is hier behoorlijk uitgebreid van salade tot gebakken rijst, van ei tot musli, het is er allemaal. Vandaag maken wij er nog een rustige dag van om Herman de kans te geven nog wat meer te herstellen. Dus een bedje bij het zwembad geïnstalleerd met uitzicht op het strand. Afwisselend de zee in, die zelfs warmer is dan het zwembad, en dan weer even het zwembad in. Bij laag water zijn wij de baai ingelopen op zoek naar schelpen. Nou Michael heeft er een gevonden! Een dikke 10 cm grote oesterschelp! Ik hoop dat ik de door de douane mee naar huis kan krijgen. Dat zou een prachtige aanwinst zijn in onze reis souvenier kast! Lekker geluncht aan de boulevard en daarna naar het kleine zwembad voor een tukkie in de schaduw. 's Avonds lekker langs de boulevard geslenterd en een cocktailtje gedronken en een hapje gegeten. Een echte luie vakantiedag dus.