Vrijdag 20 maart - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu Vrijdag 20 maart - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu

Vrijdag 20 maart

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Michael

20 Maart 2015 | Thailand, Krabi

Vandaag worden wij om 10 uur opgehaald voor onze transfer naar onze strandvakantie bij Krabi. Wij verwachten een busreis van ongeveer 3 uur en daarna nog een ritje met de boot want ons resort ligt buiten het toeristengebied.
Ik lag nog in bed toen het Monkey Allert zich meldde.... Michael had zelfs moeite om ze van het lijf te houden! Ik zal proberen een filmpje hiervan te uploaden.
Koffers ingepakt (hoeft nog niet zo secure omdat wij nog niet gaan vliegen) en ontbijten. Daarna koffers naar de receptie en betalen. Een van de receptie dames bood aan om de longtailboot boot naar het hotel te checken. Hoeft niet, hoor, zeiden wij. Alles is tot nog toe zo goed geregeld! Ze zette toch door en daar bleek zij alle reden toe te hebben. Omdat onze reisorganisatie (weer) de reling van het hotel niet betaald heeft, zouden wij niet opgehaald en ingecheckt worden tenzij wij zelf de rekening zouden betalen. Ik kreeg de dame van het Railay Bay hotel zelf ook nog aan de telefoon en heb haar gezegd dat het een issue is tussen het hotel en de reisorganisatie en dat wij hier niet de dupe van mogen worden! Maar goed toch Win-Win gebeld en gezegd dat wij hier nu voor de 3e keer mee geconfronteerd worden en dat zij de hotels per omgaande moeten betalen en oplossen!!! Dat wij het schandalig vinden!! Ons busje is in ieder geval op tijd en wij gaan op goed geluk op weg. 2,5 uur met het busje en daarna 15 min met de longtailboot. Wat is de kust prachtig! Het hotel ligt in een prachtige baai met (onverwacht) min. 20 andere hotels. Inchecken in gelukkig geen probleem (is dus toch betaald), kamer is prima (met goede airco), dus wij gaan ons hier prima vermaken! Even geïnstalleerd en op naar het strand, Herman weer zijn bed in want hij is nog steeds ziek. Hapje gegeten bij zonsondergang en langs de boulevard gelopen. Gezellig!