dinsdag 17 maart - Reisverslag uit Khao Phanom, Thailand van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu dinsdag 17 maart - Reisverslag uit Khao Phanom, Thailand van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu

dinsdag 17 maart

Door: Gerda Keckeis

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Michael

17 Maart 2015 | Thailand, Khao Phanom

Pffft, die treinreis was mij wat!!! Wij hebben in het totaal 3 uur vertraging opgelopen waarschijnlijk door een ongeluk op het spoor.
Op zich was de reis redelijk, wat je verwacht van zo'n reis. De airco deed het prima, maar achter de gordijntjes op de bedjes was het toch wel weer warm. Maar de WC was echt ranzig... het stonk echt heel erg. Er is veel bewaking in de trein. Ondanks de vertraging staat ons busje klaar bij het station Surat Thani. Het duurt 1,5 - 2 uur rijden daar Our Jungle House resort. Het is er best toeristisch maar zitten helemaal aan het einde in de jungle. Het is weer een toppertje. Wij hebben een 2 boomhutten die geschakeld zijn met een bruggetje met zicht op het riviertje en een verticaal steile rotswand. Wauw. Wij worden door de leiding gewaarschuwd voor de aapjes in de buurt. Ze zijn heel brutaal en proberen alles open te krijgen. Wij zijn nog maar een paar uurtjes in het huisje en wij hebben al monkey allert