Zaterdag 14 maart - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu Zaterdag 14 maart - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu

Zaterdag 14 maart

Door: Gerda Keckeis

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Michael

15 Maart 2015 | Laos, Luang Prabang

Vandaag blijven wij lui bij het zwembad. Bij het hotel zit een mooie tuin en een klein maar gezellig zwembad. Eerst lekker ontbijt. Tijdens het ontbijt gaan wij de excursie voor morgen uitzoeken. Wij hadden al iets gezien met kajakken naar de watervallen, maar de keuze valt op een combinatie van fietsen, kajakken en een bezoek aan de (kleine) watervallen. Als wij via het hotel willen boeken, blijkt dat er geen water in de watervallen zit. Dus weer in overleg en verdere navraag bij onze favo hotelbediende. Uiteindelijk wordt er voor ons een busje geregeld naar de grote watervallen en een gids geregeld voor een 4 uur durende wandeling in de jungle, een lunch en een bezoek aan de grote watervallen. Mooi, dat is geregeld. Philip belt!!!! Ze gaan zo naar het ziekenhuis. Ze is om 00:00 uur NL tijd begonnen en heeft nu al 5-6 cm ontsluiting! Poeh, dat is in hele korte tijd veel. SPANNEND!! Goed, zwemkleding aan, naar de pool en afwachten. Even na 12:00 uur Laos tijd en 06:00 uur NL tijd komt al het verlossende telefoontje. Om 04:55 uur is Josh Lucas geboren maar liefst 4125 gram. Tjonge wat is dat snel gegaan! Gauw een sms gezonden voor de taart die gemaakt gaat worden door Chantal want Sylvana ligt nog te slapen. En wij proosten op Lucas want dat wordt zijn roepnaam. Heel lief krijg ik meerdere foto's toegestuurd de dag door, zo kunnen wij er toch nog een beetje bij zijn. Wat zijn de kersverse ouders trots en wij ook.

• 15 Maart 2015 - 10:54

C.van Veen:

Ik heb Lucas een hele poos vastgehouden ik heb echt de tijd gekregen om hem te leren kennen,het is een prachtig kindje en de taart was prachtig nog ff Ger dan kan jij er ook van genieten ik heb hem namens jou en Michael een heel zacht knuffeltjes gegeven kus mamma

• 15 Maart 2015 - 12:39

Sylvia En Martin:

Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede kleinkind, Lucas. Jullie reis klinkt geweldig. Veel plezier nog...

• 15 Maart 2015 - 16:50

Oma Punt:

Gereageerd heb ik al, maar toch vanwege de drukte hier had ik het druk......
    Wat heerlijk dat alles zo goed verlopen is en dat jullie nu de trotse opa en oma zijn van LUCAS!!
    Zodra jullie weer thuis zijn wordt het genieten van de kleine jongen. Nogmaals van harte gefeliciteerd en een dikke knuffel van mij.
    Oma Punt