dag 6 vrijdag 6 maart - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu dag 6 vrijdag 6 maart - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu

dag 6 vrijdag 6 maart

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Michael

06 Maart 2015 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag een reisdag. Wij worden vandaag om 11:00 uur opgehaald met de long tail boot om naar de pier gebracht te worden. Wij hebben eerst nog even rustig ontbeten, de spullen ingepakt en lekker gedoucht. Op de pier staat ons busje met chauffeur al te wachten. Wij worden naar Don Mueng Airport in Bangkok gebracht. De rit duurt ongeveer 3,5 uur. Het inchecken gaat redelijk soepel (behalve dat ik de boarding passen en de paspoorten in de wasbak heb laten vallen).
Het wachten op het toestel van Asia Air gaat redelijk snel. Het is wat laat bij de gate maar vertrekt op tijd. De vlucht is 1 uur en 15 minuten en verloopt soepel. Onze contactpersoon van de reisorganisatie "Bobby" oftewel Manotthe in het Thais staat ons bij de uitgang op te wachten en brengt ons met een busje naar ons hotel.
Het ziet er heel rustiek uit. Morgen zal ik proberen hier wat foto's van te uploaden. Lekker even opfrissen en op pad naar de nachtmarkt ongeveer 15 minuten lopen van het hotel. Het is echt en toeristische markt: veel T-shirts, tasjes, buddha's, sjaals (echt Thai silk, jajaja) etc. etc. etc. Op de terug weg even bij de 7 Eleven supermarkt een biertje halen voor de mannen en terug naar het hotel om de avond gezellig af te sluiten. Morgen staat de Doi Suthep tempel op het programma.