vrijdag 14 december dag 19 - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu vrijdag 14 december dag 19 - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van Gerda en Michael Keckeis - WaarBenJij.nu

vrijdag 14 december dag 19

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Michael

15 December 2012 | Costa Rica, Liberia

Vandaag staat de reis naar Rincon de la Vieja op het programma. Wij hebben weer niet echt goed geslapen. Het bed is gewoon slecht en de dekens glijden steeds weg, tenminste dat zegt Michael, maar eigenlijk pikt hij gewoon de deken. Eerst ontbijten en betalen (de eigenaar weet iet eens wat wij moeten betalen, dat moeten wij hem vertellen aan de hand van de emails) en afscheid nemen van de hond Lou. Zij is zo’n schatje! De rit naar Rincon is prachtig! Eerst de bergweg naar beneden naar de Pan American Higway. Daarlangs zie je een aantal vulkanen op een rijtje, prachtig. De laatste is de Ricon de la Vieja, bijna 2000m hoog! Het blijkt dat wij de verkeerde afslag genomen hebben want wij komen bij Buena Vista lodge uit en niet bij Blue River resort… dus moeten wij weer 30 km “Costa Rican massage” weg terug en de volgende afslag nemen en weer 30 km “Costa Rican massage” volgt weer. Bij de receptie aangekomen denken wij … mmm als dit maar goed komt. Maar de kamer is geweldig en wij hebben de 4 warme hot springs als gehad… heerlijk!!!! De tuin ziet er geweldig uit en ze hebben op het terrein een vlindertuin, een botanic garden en een frog garden… dus morgen genoeg om het terrein te gaan verkennen